Angajăm Consultant tehnic în Prejmer
Căutăm o persoană cu studii superioare, cu o experiență de minim 3 ani în muncă și minim 2 ani într-o poziție de Consultant Tehnic materiale de construcții, cunoscător de limba engleză nivel mediu. Dorim să aibă deschidere față de noi tehnologii, să fie proactiv și să i se pară firesc că atunci când un client are nevoie de ajutor, să ii ofere cea mai bună soluție.
Este nevoie și de permis de conducere categoria B, căci își va desfășura activitatea exclusiv pe teren.
Cerințele postului:
■ Furnizează informaţii privind produsele și serviciile companiei;
■ Promovează oferta de produse și servicii ale companiei;
■ Procesează reclamațiile;
■ Oferă consultanță și suport tehnic colegilor din vânzări, marketing;
■ Oferă consultanță tehnică pre și post vânzare clienților ori de câte ori se solicită acest lucru;
■ Documentează cazurile de neconformitate în utilizarea produsului de către clienți. Menține evidența cazurilor întâlnite și a soluțiilor;
■ Oferă sprijin celorlalți colegi în asigurarea serviciilor de calitate pentru client;
■ Identifica și solicită resurse necesare pentru implementarea cu succes a planurilor;
■ Contribuie la crearea unui climat de colaborare în companie benefic pentru atingerea rezultatelor;
■ Oferă suport tehnic și asigura instruirea tehnică necesară pentru echipa de vânzări (vizite la filiale, diagnoză la client, recomandări de produse/tehnologie, recomandări de portofoliu, organizare prezentări demonstrative etc);
■ Susține portofoliul de produse strategice stabilit pentru anul în curs și se asigura de implementarea strategiei de portofoliu a companiei la nivel național (promovarea din punct de vedere tehnic și a promoțiilor companiei);
■ Menține și dezvoltă relații cu reprezentanții de zona ai furnizorilor de input-uri în vederea unei bune cunoașteri a pieței;
■ Participă și susține prezentări tehnice în cadrul întâlnirilor organizate de către companie pentru echipa comercială și pentru clienți;
■ Colectează datele de piață necesare în definirea structurii de portofoliu/categorie;
■ Este permanent actualizat cu informația de specialitate din domeniul său pentru a se asigura de o foarte bună punere în context a performanței companiei vs piață/industrie.
Responsabilitățile postului:
■ Se asigură că reprezentanții de vânzări primesc toate informațiile necesare din punct de vedere tehnic;
■ Își desfășoară activitatea exclusiv pe teren, vizitând specialiștii și formatorii de opinie, constructori, șantierele, filiale, concurență, în vizite de piață cu colegii din vânzări în conformitate cu planificările de activitate agreate cu superiorul ierarhic;
■ Răspunde de stabilirea obiectivelor, monitorizarea atingerii obiectivelor și de indicatorii de performanță asumați.
Beneficii
Pachetul salarial va fi discutat în funcție de experiență, se oferă bonusuri în funcție de performanță.
Susținem dezvoltarea profesională a angajaților, colectivul este dinamic iar mediul de lucru este unul cât se poate de plăcut.
Se oferă autoturism, laptop și alte mijloace necesare unei bune desfășurări a activității.